»Naša dežela, Slovenija, je v njih prepoznavna, deluje kot prizorišče lepega, prijetnega filma. Tudi po zaslugi Jake Judniča sedemdeseta in osemdeseta v kolektivnem spominu takrat odraščajočih Slovencev nikakor niso svinčene ali sive barve, nasprotno, prav barvita so«
»Njegove reklame so bile, kot piše v utemeljitvi, 'tehnično dodelane, živahne, iskrive, duhovite, žgečkljive, estetske, izvirne, drugačne, nove. Z idejo! In pa, pomembno in presenetljivo, naše, domače! Ter izjemno učinkovite, saj so pripomogle h krepitvi mnogih izjemnih blagovnih znamk, večinoma slovenskih'«
»Vendar sem namesto enega samega odgovora podal idejo, da ni sreča tisto, kar navsezadnje iščemo v življenju, temveč pot, ki jo prehodimo v iskanju tistega, kar mislimo, da iščemo.«
»Zaradi svojega izjemnega občutka za vizualno se je kmalu prelevil v režiserja in začel ustvarjati televizijske oglase.«
»Resnični ambasadorji slovenske filmske umetnosti in pogosto odločilno vplivajo na uspeh slovenskih umetnin v tujini, bodisi na festivalih, predvajanjih ali pri prodaji tujim distribucijskim in televizijskim hišam.«
»Na sejah kot tudi v pismu, na JAK poslanem novembra lani, sem opozarjala, da javna agencija deluje netransparentno in onstran polja zakonitosti.«
»najglasneje govorijo Banove izvedbe same – raznovrsten in pisan niz mojstrsko upodobljenih likov«
»Druga zlata rola za preseženih 50.000 gledalcev je najlepše priznanje, ki bi si ga lahko želeli. S filmom smo se dotaknili ljudi, jih zabavali, jim kaj zanimivega prenesli in morda za uro in pol vzpostavili svet, ki ga poganjajo pogum, veselje in optimizem.«
»Zelo smo zaskrbljeni zaradi demokratičnega nazadovanja v Gruziji.«
»Bil bi lažno skromen, če bi rekel, da mi to ne pomeni zelo veliko. Vsaka nagrada, posebej stanovsko priznanje, mi predstavlja veliko potrditev za opravljeno delo v vsej karieri ali – če poenostavim – v življenju«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju